Lidl sprijină programul Teach for România

Lidl sprijină programul Teach for România pentru al treilea an consecutiv. Aceștia, împreună cu clienții lor, sprijină accesul la educație pentru peste 3000 de copii din medii mai puțin favorabile.

Pentru achiziționarea oricărui produs din gama Școala în culori vesele, Lidl donează un leu proiectului Tech for România. Suma totală cu care Lidl și clienții retailerului susțin programul este de 1.300.000 de lei. Peste 100 de școli vor fi beneficiare.

La începutul noului an școlar, când toți elevii și profesorii se pregătesc, Lidl și clienții săi susțin atât cadrele didactice, cât și elevii. Această susținere vine din dorința de a ajuta la dezvoltarea sistemului educațional de calitate. Astfel, pe termen lung, se va reduce rata abandonului școlar.

În medie, în România, dintr-o clasa de 25 de elevi, mai puțin de jumătate ajung să susțină examenul de bacalaureat și doar 10 să îl promoveze. Majoritatea copiilor din mediile vulnerabile ajung să abandoneze școala. În acest fel, ei nu dobândesc anumite abilități care le-ar putea permite să devină cetățeni funcționali. Între 38% și 40% dintre elevii de 15 ani din România au rezultate slabe la științe, matematică și citire.

Programul Tech for România își propune să contribuie la dezvoltarea unui program educațional de calitate. Ei vor un sistem educațional unde profesorii se concentrează asupra nevoilor elevilor într-un mod practic, oferindu-le o șansă la un viitor mai bun.

Cristina Hanganu, Director de Comunicare și CSR Lidl România a declarat faptul că Lidl este recunoscător clienților săi pentru susținerea acestui program, care își propune să sprijine o educație egală și de calitate în România. De asemenea, crede cu tărie în misiunea echipei. Toți știu cât de importantă este prezența unor dascăli care să ofere o îndrumare. Acești profesori trebuie să le arate elevilor că există oportunități și perspective indiferent de școala la care merg.Lidl sprijină programul Teach for România

Încă de la începutul proiectului, 2016, și până în prezent, Lidl împreună cu clienții săi au sprijinit organizația cu peste 3.660. 000 de lei. Ei susțin cadrele didactice în misiunea lor.

 

 

Distribuie:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.